سوالات متداول پلی‌استیشن پلاس

سوالات متداول مشتریان درباره اکانت پلی‌استیشن پلاس 14 روزه

من پلاس را خریداری کردم؛ چه موقع به دستم می‌رسه؟

در حال حاضر تحویل اکانت تاخیر کوچکی بین 1 دقیقه تا 1 ساعت دارد که در آینده نیز تحویل آنی محیا میشود

پس از خرید شما ما اطلاعات اکانت خریداری شده شما را به صورت ایمیل و اس ام اس برای شما ارسال خواهیم کرد

چرا قیمتاتون اینقد ارزونه؟

بهتره بپرسید چرا بقیه اینقد گرون میدن؟!تمام هزینه ای که شما پرداخت میکنید بابت ثبت کردیت کارت های حقیقی روی اکانت ها برای فعال سازی پلاس ۱۴ روزه میباشد نه چیز دیگری.

پلاس به صورت کد می‌باشد یا اکانت؟

پلاس به صورت اکانت می‌باشد؛ تمامی اکانت‌ها که در سونی ساخته می‌شوند، دارای ۱۴ روز پلاس رایگان می‌باشند که برای فعال‌سازی نیاز به وارد کردن اطلاعات کردیت کارد می‌باشد. ما اکانت را با اسم خودتان در سونی می‌سازیم و سپس با استفاده از ویزا معتبر، پلاس 14 روزه‌ی آن را فعال می‌کنیم.

آیا پلاس قانونی می باشد؟

بله قانونی ساخته و فعال سازی میشوند،

همراه با اکانت آموزش هم دارید؟

بله ! در صفحه ای که اکانت را خریداری کرده اید در قسمت توضیحات روی قسمت آموزش کلیک کنید

آیا می‌تونم بازی‌های رایگان ماه رو فعال کنم؟

بله؛ هر ماه سونی بازی‌های رایگانی را مختص مشترکین پلاس معرفی می کند که شما با خریدن پلاس 14 روزه می‌توانید آنها را تا 14 روز بازی کنید. در ضمن توجه داشته باشید که با پایان یافتن 14 روز بازی‌ها قفل شده و با پلاس ۱۴ روزه بعدی هم قفل آنها باز نمی‌شود.

لیست بازی های رایگان ماه در سایت پلی استیشن موجود می باشد

آیا می‌تونم اسکین و DLC بازی ها رو روی اکانت اصلی خودم خرید و فعال کنم؟

خیر ، اسکین ها و DLC بازی ها روی اکانت اصلی شما اشتراک گذاشته نخواهد شد

آیا میتوان پس از اتمام پلاس مجددا خرید کنم؟

بله! محدودیتی در تعداد دفعات خرید وجود ندارد. با هر سفارش، اکانت جدیدی برایتان ارسال می‌شود و می‌توانید از آن مانند دفعه قبل استفاده کنید.

از چه موقع ۱۴ روز شروع می‌شه؟ آیا می‌تونم اکانت رو بعدا وارد کنم؟

از زمانی که اکانت را از سایت فیورنت خریداری میکنید اکانت برای شما فعال میشود

آیا ریجن اکانت من باید با ریجن اکانت شما یکی باشد؟

خیر؛ این اکانت مناسب تمامی ریجن‌هامی باشد.

محتویات رایگان ( اسکین بازی ، DLC ، ... ) پلاس قابل استفاده هستند؟

استفاده پلاس های اقتصادی بیشتر برای آنلاین بازی کردن هست و به صورت عادی محتویات رایگانش قابل استفاده نیستند

برای استفاده از آنها باید یکبار بازی را از کنسول پاک کنید و از داخل اکانت پلاس دانلود کنید و محتویات رایگان را براش دانلود کنید

اگه اکانت مشکلی داشت چکار کنم؟

احتمال وجود هرگونه مشکل برای اکانت ها نزدیک به صفر است و اکثر خطا ها از سمت کاربر بدلیل کامل مشاهده نکردن آموزش نصب و فعال سازی اکانت می باشد با این حال در صورت وجود هرگونه مشکلی از طریق تیکت یا ایمیل به پشتیبانی اطلاع دهید.تیم پشتیبانی در اسرع وقت پس از بررسی اکانت و اثبات وجود مشکل هزینه پرداختی را به حساب شما برگشت زده و از طریق ایمیل وضعیت را به شما اطلاع رسانی خواهد کرد.

ارسال دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *